AGENŢIA DE INVESTIŢII ÎNDEAMNĂ CETĂŢENII STRĂINI „SĂ CREASCĂ ÎN MOLDOVA”
„Grow in Moldova” (Crește în Moldova) – aşa se numeşte brandul naţional, lansat marţi pentru atragerea investiţiilor în republică.
Potrivit agenţiei INFOTAG cu referire la Ministerul Economiei şi Infrastructurii, logotipul reprezintă o evoluție firească a brandului turistic național „Pomul Vieții”, ale cărui elemente fac trimitere la importanța turismului și a vinificației, completat cu simbolurile celorlalte cinci domenii strategice ale economiei naționale: industria ușoară, TIC, automotive și electronică, infrastructură și energetică.
Directorul Agenţiei de Investiţii, Rodica Verbeniuc, şi-a exprimat speranţa că noul brand va sprijini eforturile comune ale statului, mediului de afaceri, cetățenilor şi diasporei să promoveze Moldova cu scopul de a atrage capital străin.
„La baza inițiativei stă evoluția firească prin care trece Moldova și dorința de a-i consolida identitatea drept o piață emergentă, competitivă și atractivă pentru investiții”,a spus ea.
Ministrul Economiei și Infrastructurii, Chiril Gaburici, a numit printre avantajele atractive ale republicii poziția geografică avantajoasă și acordurile de liber schimb cu mai multe state.
„Moldova are acces la piețe de desfacere cu aproape un miliard de consumatori, un regim fiscal lejer, o creștere economică stabilă și beneficii pentru investitorii străini”, a spus el.
Brandul de țară pentru atragerea investițiilor ar urma să se regăsească nu doar în proiectele guvernamentale. Logo-ul va putea fi utilizat, în condițiile legii, de antreprenorii moldoveni care participă la evenimente internaționale, dar și de organizatorii unor evenimente de business private, cu scopul de a spori atractivitatea investițională a Republicii Moldova.
În perioada 27-29 noiembrie la Chișinău, se va desfășura cea de-a V-a ediție a „Moldova Business Week”, care reprezintă unul dintre cele mai importante evenimente pentru promovarea imaginii țării în vederea atragerii investițiilor, intensificarea dialogului dintre sectorul public și privat, sporirea competitivității companiilor autohtone pentru diversificarea și sporirea capacităților de export.
Publicat de:Аелекс Алекс