PARTIDELE PARTICIPANTE LA ALEGERI CHELTUIESC BANII, ÎN GENERAL, ÎN SCOPURI PUBLICITARE
Partidele participante la alegerile parlamentare din 24 februarie cheltuiesc banii, în general, în scopuri de publicitate.
Potrivit agenţiei INFOTAG cu referire la rapoartele prezentate de partide la Comisia Electorală Centrală, la situaţia de până la începerea campaniei electorale (25 ianuarie), cheltuielile Partidului Democrat au constituit puţin peste 3 mil. lei, dintre care cea mai mare parte au fost făcute pentru publicitate la televiziune (2,9 mil. lei). De asemenea, partidul de la guvernare a cheltuit 90 mii lei pe diferite materiale de agitaţie (panouri, steguleţe, tricouri etc.).
Partidul Şor a cheltuit 2,7 mil. lei pentru campania electorală, din care 2,4 mil. lei au fost în scopuri promoționale (1,5 mil. lei pentru publicitate la televiziune). Partidul a cheltuit alte 231,9 mii lei pe diverse materiale de agitaţie.
Partidul Socialiştilor a cheltuit pentru publicitate mai mult de 1,2 mil. lei, iar aproximativ 10 mii lei pentru materialele de agitaţie. De asemenea, formaţiunea a cheltuit 22 mii lei pentru elaborarea programului electoral al partidului.
Cheltuielile Partidului Comuniştilor pe campanie au însumat 239 mii lei, dintre care 163 mii pentru publicitate și 12,9 mii pentru materialele de agitaţie.
„Partidul Nostru” a cheltuit 102 mii lei, dintre care 50 mii pentru publicitate în exclusivitate în presa scrisă, alte 6,6 mii pentru materialele de agitaţie și 45 mii pentru achiziționarea de combustibil.
Blocul electoral ACUM a înregistrat cheltuieli în valoare de 242,6 mii lei, dintre care 45 mii lei în scopuri publicitare, cele mai multe fiind utilizate pentru publicații în mijloacele electronice. Alte 25,8 mii lei au fost folosite pentru materialele de agitaţie, iar 100 mii pentru benzină.
Publicat de:Любитель Юрий