BRANDUL „DOMNIŢA” A BUCURAT VIZITATORII MOLDOVA FASHION DAYS CU AMINTIRI DIN COPILĂRIE
Brandul „Domniţa” a bucurat vizitatorii Moldova Fashion Days cu clipe dulci din copilărie. Potrivit agenţiei INFOTAG, brandul, în calitate de partener al acestui eveniment, desfăşurat pe 23 şi 24 martie, a organizat o întâlnire în offline cu vizitatorii.
Potrivit managerului de marketing al „Südzucker Moldova”, Liliana Enachi, momentele unice şi deosebite au fost posibile datorită prezentării noii colecţii de haine pentru copii a brandului Creme Brulee şi acompaniată de îndrăgita piesă „Discover Moldova” interpretată live de către Marcel şi Cornelia Ştefăneţ.
„Din dorinţa de a pune accent pe emoţii am reuşit să creăm un design rustic, să prezentăm о secvenţă de imagine din video-ul de promovare a brandului „Domniţa”, lansat în toamna anului 2018. Scopul nostru a fost ca împreună cu prezentarea de modă să readucem vizitatorilor clipele dulci de neuitat ale copilăriei, a spus ea.
După cum a informat anterior INFOTAG, în 2018, compania „Südzucker Moldova” a produs 52 mii de tone de zahăr, fiind cu 34% mai puţin decât în 2017. În 2018, fabricile sale au prelucrat 453 mii tone de sfeclă de zahăr, conținutul mediu de zahăr fiind de aproximativ 17%.
Publicat de:Аелекс Алекс