Calitatea serviciilor prestate de CNAS va fi îmbunătățită prin dezvoltarea sistemului informațional „Protecția Socială”
Serviciile publice prestate cetățenilor de Casa Națională de Asigurări Sociale vor fi modernizate prin dezvoltarea sistemului informațional „Protecția Socială”. O hotărâre în acest sens a fost aprobată, astăzi, de Executiv, în scopul promovării serviciilor publice electronice, menite să asigure un grad înalt de satisfacție a beneficiarilor, economisind timpul și efortul acestora.
Reproiectarea Sistemului Informațional „Protecția socială” al Casei Naționale de Asigurări Sociale, cu utilizarea platformelor informațional-tehnologice moderne, este necesară pentru amplificarea schimbului interinstituțional de date, diversificarea canalelor de acces la servicii în domeniul acordării pensiilor și prestațiilor sociale, evidenței plătitorilor şi a contribuţiilor de asigurări sociale la bugetul asigurărilor sociale de stat.
Finalitatea urmărită de reproiectarea Sistemului Informațional „Protecția Socială” este îmbunătățirea calității și accesibilității serviciilor prestate de către Casa Națională de Asigurări Sociale, or orientarea spre beneficiarii de servicii publice, rămâne a fi unul din obiectivele-cheie.