FINCOMBANK SUSŢINE ANTREPRENORII ŞI EVENIMENTUL PRIA E-COMMERCE CONFERENCE MOLDOVA
Și de data aceasta FinComBank a participat la evenimentul PRIA E-COMMERCE CONFERENCE MOLDOVA, organizat de PRIAevents, în calitate de partener al conferinței care se află la cea de-a treia ediție. Pentru că ne dorim dezvoltarea comerțului online la noi în țară, FinComBank participă activ la diverse evenimente, pentru a informa și explica domeniul E-Commerce atât pentru mediul business, cât și pentru cumpărători. Conferința a avut loc pe 6 decembrie, la Digital Park, Chișinău, și a întrunit speakeri din Moldova și România.
FinComBank a fost reprezentată de către Eugenia Cosor, care a relatat mai multe despre comerțul electronic, specificul plăților online și strategiile de bază în domeniul E-Commerce. Speakerul a pus în discuție tendințele actuale, precum omnichannel, căutarea vocală, realitatea augmentată și realitatea virtuală, cumpărături live, inteligența artificială, conceptul buy-now-pay-later (BNPL) și marketing video. Nu în ultimul rând, s-a pus în discuție și aportul considerabil al Băncii în susținerea comercianților, clienților și oferirea unui spectru larg de servicii pentru o experiență cât mai reușită.
În cadrul conferinței Pria E-Commerce Conference Moldova, participanții au putut afla despre comerțul online din punct de vedere legal, despre marketplace și cum acesta funcționează, ultimele tendințe din E-Commerce, ce schimbări ne așteaptă în anii următori, open banking ca modalitate de plată online, soluții pentru transportul coletelor în întreaga lume, am făcut cunoștință cu studii de caz și multe altele.
Conferința poate fi vizionată în reluare pe pagina noastră de Facebook, LinkedIn și YouTube.
FinComBank a lansat serviciul de comerț electronicîn 2018 și deja numără mulți clienți care și-au dezvoltat afacerea online sau care au reușit să-și reconfigureze modalitatea de lucru a businessului, îndreptându-se spre online.
Serviciul de E-Commerce de la FinComBank oferă următoarele beneficii:
- Achitarea bunurilor şi serviciilor prin intermediul cardurilor bancare Visa sau Mastercard, emise oriunde în lume;
- Interfaţă personalizată a sistemului de comerţ electronic în concordanţă cu brandul companiei;
- Pagina de plată realizată în funcţie de dispozitivul de pe care cumpărătorul accesează site-ul companiei sau aplicaţia mobilă;
- Siguranţă maximă a operaţiunilor online, folosirea protocolul 3D-Secure V.2, care oferă o reducere esenţială a fraudelor;
- Asistenţă tehnică şi consultanţă individuală, în dependenţă de necesităţile afacerii.
Avantajele E-Commerce pentru comerciant:
- Reducerea costurilor logistice generate de un magazin clasic;
- Creşterea vânzărilor. Tranzacţiile pot fi efectuate non-stop, 24/7;
- Atragerea unei noi pieţe de desfacere, formată din clienţi care sunt utilizatori activi ale platformele online.
Cu serviciul E-Commerce de la FinComBank, regândește-ți businessul pentru a avea doar de profitat. Reorientează-ţi afacerea către online, iar noi îţi vom acorda suportul necesar, pentru realizare.
#FinComBusiness – partenerul succesului tău!