CEI MAI MULŢI LOCUITORI AI CHIȘINĂULUI CONSIDERĂ CĂ ACESTA TREBUIE SĂ AIBĂ UN BRAND MEMORABIL PENTRU A ATRAGE TURIŞTI
Majoritatea locuitorilor din Chișinău și suburbii (93%) consideră că capitala ar trebui să aibă un brand vizual memorabil pentru a atrage turiști. Potrivit Infotag, acest lucru este arătat de rezultatele unui sondaj realizat de Agenda Consulting și prezentat marți la primăria Chișinău.
Specialistul companiei Aurelia Manole a declarat că la sondajul telefonic au participat 2.063 de respondenți, studiul fiind realizat în perioada 21 octombrie – 10 noiembrie 2022.
„Astfel, 87% dintre respondenți susțin ideea instalării panourilor cu informații istorice despre obiectivele capitalei de pe străzile și din sectoarele municipiului. 64% dintre respondenți au auzit de troleibuzul turistic din Chișinău, iar 88% dintre ei consideră că acest proiect ar trebui dezvoltat și pe alte rute. 81% dintre participanții la sondaj sunt siguri că este necesară sporirea numărului de străzi pietonale”, a spus ea.
Referitor la tema transportului public, 57% dintre respondenți sunt siguri de necesitatea dezvoltării sale cuprinzătoare, în timp ce 52% sunt siguri că benzile dedicate pentru bicicliști sunt necesare (în prezent, acestea sunt combinate cu benzi pentru transportul public, ceea ce face nesigură securitatea bicicliștilor – „I.”).