SCOPUL ȘI VALORILE MAIB, ÎNTR-O NOUĂ INTERPRETARE – PREZENTATE ÎNTREGII ECHIPE
Săptămâna trecută, peste 2200 de angajați maib s-au reunitîntr-un spirit comun de echipă pentru a celebra succesele din 2022, a începe noul an cu energie și bucurie și a găsi surse de inspirație pentru noi provocări.
La eveniment a fost prezentat întregii echipe noul scop și noile valori ale maib
O echipă formată din peste 60 de top și middle manageri au lucrat împreună timp de două luni pentru a formula mesajul care reprezintă scopul comun. Misiunea urmărită a fost să găsească scopul care va ghida fiecare angajat, va reflecta aspirația pe care întreaga echipă o va susține cu mândrie și rostul maib ca și companie. Activitățile au început cu întrebarea „De ce?”.
Scopul maib
Creăm soluții financiare simple și inteligente, potrivite stilului de viață, care inspiră oamenii să fie mai fericiți și afacerile – mai prospere.
Noul scop este despre munca noastră comună, despre clienții noștri, despre fericire și succes. Avem 3 verbe care unesc valorile, în care clientul este întotdeauna în centru.
Clienții sunt în centrul atenției noastre. Clienții sunt o prioritate, nucleul deciziilor noastre de afaceri: de la produse, servicii și procese până la dezvoltarea canalelor noastre. Tot ceea ce facem se bazează pe aspirațiile sau provocările cu care se pot confrunta clienții noștri. Ne străduim să excelăm în relația cu clienții, dezvoltând o relație reciproc avantajoasă pe termen lung.
Creăm, inspirăm, simplificăm. Aceste3 cuvinte exprimă acțiunile echipei maib pe care le urmăm zi de zi.
Creăm
·Creăm experiențe care fac clienții și angajații mai fericiți. Un angajat fericit poate face sute de clienți fericiți.Stă în puterea noastră să anticipăm așteptările clienților noștri și să facem totul pentru ca fiecare experiență și contact cu maib să fie plăcută și ușoară.
·Creăm un mediu transparent și de încredere.Suntem deschiși și sinceri unul cu celălalt, sinceri și transparenți cu clienții noștri. Declaram transparenta o valoare la maib, o menționam atunci când schimbam produse si preturi, când recunoaștem sincer dacă greșim. Am adăugat transparență tuturor acțiunilor băncii, proceselor interne și externe. Și credem că așa este corect.
·Creăm spirit de echipă, pentru ca oamenii să se bucure,să lucreze și să se distreze împreună.Avem convingerea că lucrurile măreţe se obţin în echipă și putem face mult mai mult ÎMPREUNĂ! Să fim prietenoși, să împărtășim cunoștințele, să sărbătorim rezultatele comune și să ne susținem reciproc. Să savurăm și lucrul, și distracția împreună.
Inspirăm
·Inspirăm asumarea responsabilității (taking ownership) și obținerea de rezultate. Preluarea proprietății înseamnă a fi hotărât, a rezolva probleme, a nu te eschiva de răspundere și a asuma consecințele pentru toate acțiunile, a veni cu soluții și a te implica. Acest lucru va avea ca rezultat obținerea de rezultate, contribuția la succes și atingerea unui rezultat comun.
·Inspirăm inovația și gândirea creativă.Încurajăm gândirea inovatoare și creativă la toate nivelurile, pentru a dezvolta afacerea, a crea produse, a încânta clienții, a îmbunătăți procesele. Ar trebui să fim cu un pas înaintea concurenților noștri, să stabilim criterii de referință și să învățăm din cele mai bune practici. Gândirea „out of the box” este despre a gândi diferit, neconvențional și dintr-o perspectivă nouă, este despre libertatea de gândire. Deci, să renunțăm la stereotipuri, să susținem schimbul de idei, să ne surprindem clienții și unii pe alții. Să redefinim ce înseamnă noile standarde de calitate și să fim primii care le implementează.
·Inspirăm acțiunile responsabile față de mediu și societate.Suntem parte a societății în care trăim și a planetei pe care trăim. Aspirăm să fim responsabili din punct de vedere social și ecologic în acțiunile noastre.
Simplificăm
·Simplificăm produse și servicii
·Simplificăm operațiunile și comunicarea.Totul ar trebui să fie simplu și ușor! Schimbăm continuu procesele și procedurile, revizuim documentele interne și externe, eliminăm pașii inutili, lăsând doar esența și lucrurile care contează cu adevărat. Ne-am angajat să fim bine înțeleși de clienții noștri, oricine ar fi și, prin urmare, simplificăm limbajul bancar specific complicat pentru a fi clar și cuprinzător.
·Simplificăm modul de lucru, devenind agili.Agile ne unește! Oameni, procese, conexiuni, tehnologie, timp dedicat, echipe multifuncționale - totul pentru a găsi cea mai potrivită, eficientă și rapidă soluție pentru a îndeplini o anumită sarcină. Am fost prima companie mare care a avut curajul de a implementa Agile ca mod de lucru.
Giorgi Shagidze, Președintele maib: „Se știe că nicio strategie nu a avut succes dacă nu este susținută prin cultura și valorile companiei. Am convenit să continuăm să dezvoltăm cultura care diferențiază maib și să promovăm valorile, care sunt esențiale pentru viitorul nostru. Adresez mulțumiri echipei care a contribuit la elaborarea scopului și a valorilor reînnoite ale maib și tuturor angajaților maib pentru munca depusă, pentru energia de care au dat dovadă în punerea în aplicare a planurilor noastre ambițioase, pentru punerea clientului în centrul atenției, pentru loialitatea celor peste 2000 de profesioniști care promovează valorile maib și pentru rezultatele excelente. Sunt foarte încântat că avem o aliniere atât de puternică pentru a construi viitorul pe care ni-l dorim împreună, creând soluții inteligente și simple, făcându-ne clienții mai fericiți și afacerile mai de succes, fiind responsabili față de societatea și mediul înconjurător, și să facem acest lucru în timp ce ne bucurăm de muncă și ne distrăm împreună."
Împreună la nivelul următor!