GRUPUL PREMIER ENERGY ŞI-A REÎNNOIT BRANDUL CU O NOUĂ PALETĂ DE CULORI
Grupul de întreprinderi Premier Energy și-a reînnoit de joi brandul, incluzând o nouă paletă de culori. După cum i s-a comunicat reporterului „INFOTAG” la serviciul de presă al companiei, rebranding-ul face parte din strategia de aliniere la nivel corporativ a reprezentării tuturor întreprinderilor din grupul Premier Energy care operează în Republica Moldova și în România.
Culorile noului brand simbolizează serviciile grupului Premier Energy din domeniul energetic: albastru – energie electrică, oranj – gaze naturale, verde – energie verde.
Actualul brand al Premier Energy a fost lansat în Moldova pe 11 decembrie 2019, când grupul a achiziționat companii de distribuție și furnizare a energiei electrice.
Premier Energy a declarat că va continua să fie o marcă internațională, onorându-și angajamentul de a fi mereu aproape de clienții săi, atunci și acolo unde au nevoie, pentru a le oferi energia de care au nevoie prin soluții simple, accesibile și respectuoase cu mediul înconjurător.
Pe parcursul ultimilor 23 de ani, întreprinderile energetice private de furnizare și distribuție a energiei electrice au adus la un nivel superior energia în Republica Moldova, implementând cele mai bune practici și standarde europene de gestiune. Peste 328 de milioane de euro au fost investite în modernizarea și extinderea rețelelor electrice pentru îmbunătățirea eficienței și pentru creșterea calității serviciilor.
„Noua marcă Premier Energy, axată în continuare pe modernizare și inovare, contribuie la consolidarea europeană a companiei, care va depune toate eforturile pentru a face față provocărilor și folosind oportunitățile pentru consolidare și creștere”, a anunţat grupul de companii Premier Energy.