AMBASADORUL SUA LA CHIŞINĂU A SALUTAT CAMPANIA BNM DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Ambasadorul SUA la Chișinău, Kent Logsdon, a recepţionat cu încântare intenția Băncii naționale de a lansa o campanie de educație financiară de amploare în țară cu ajutorul proiectului „Reforme instituționale și structurale în Moldova” (MISRA), finanțat de USAID. După cum transmite „INFOTAG”, el a spus acest lucru în cadrul unei noi ediţii a podcastului BNM „Dă sens banilor”.
Diplomatul și-a exprimat încrederea că această inițiativă nu va ajuta doar instituțiile de nivel național, ci le va permite și tinerilor să primească încă de la început o adevărată educație financiară.
„Considerăm că prin colaborarea cu BNM la lansarea acestei campanii naționale, vom ajuta toți cetățenii moldoveni, în special tinerii, să învețe cum să gestioneze banii, inclusiv online. Acest lucru este dublu important, deoarece toată lumea trebuie să folosească internetul și să știe să gestioneze banii în viața de zi cu zi. Cred că aceasta este o inițiativă minunată. (...). Există atât de multe persoane minunate care au obținut succes și au învățat cum să conducă o afacere. Unii dintre cei mai minunați și inspiratori oameni pe care i-am întâlnit în ultimul an și jumătate în Republica Moldova sunt oameni de afaceri, oameni care au avut o idee și o pasiune pentru ceea ce și-au dorit să facă. Au primit și ei puțin ajutor. Uneori de la guvernul SUA prin USAID, alteori de la alți prieteni și mentori, parteneri de dezvoltare. Trebuie să existe un mentorat și sprijin real”, a spus Kent Logsdon.