CLIENȚII COMERȚBANK POT BENEFIСIA DE UN CREDIT ONLINE - LA UN CLICK DISTANȚĂ
Începând cu 1 februarie, Comerțbank lansează Credit Online - un produs bancar 100% digital, simplu și comod, accesibil de la distanța unui click pentru clienții băncii. Procesul de solicitare a creditului durează câteva minute iar banii ajung pe cont curent Comerțbank instant. Persoanele fizice pot obține un Credit Retail Online până la 70 000 MDL pe o perioadă de maxim 24 luni.
,,Dorim să creăm cea mai bună experiență pentru clienții noștri, simplificând aspectele care pot face relația dintre client și serviciile bancare mai ușoară și mai simplă. Scopul nostru principal este de a oferi clienților noștri un produs de credit digital unic, care să corespundă în întregime nevoilor lor financiare. Ne concentrăm asupra furnizării de avantaje suplimentare, sporirea flexibilității și confortului, în concordanță cu cerințele moderne ale pieței. Acordăm o atenție deosebită securității financiare și stabilității, oferind clienților noștri produse bancare inovatoare. Comerțbank, ca partener financiar de încredere de peste 33 de ani, furnizează soluții digitale în caz de cheltuieli neprevăzute. Vizitând site-ul nostru https://credit.comertbank.md/, clienții selectează parametrii împrumutului și la un click distanță primesc banii pe contul curent.”a declaratIulia Morari, Șef Departament Comercial.
Clienții Comerțbank pot solicita Credit Online, fără prezență fizică la bancă, fără a completa multe formulare tipizate pe suport hârtie:
- Termen: de la 3 până la 24 luni;
- Suma: până la 70 000 MDL;
- Rata dobânzii fixă: 16.5%
- Fără gaj
- Comision de acordare : 0%
- Comision de administrare: 0%
Model de calcul DAE :17.77% (credit 70 000 MDL, 24 luni, rata dobânzii : 16.5%)
Avantajos este faptul că nu sunt percepute comisioane de administrare și de acordare, iar aprobarea și punerea la dispoziție a banilor în contul curent are loc foarte rapid.
Înainte de lansarea acestui produs, Banca a efectuat evaluarea impactului asupra protecției datelor cu caracter personal, pentru a asigura confidențialitatea datelor personale ale clienților.
Comerțbank continuă strategia de dezvoltare a băncii: orientare spre client, transparență, profesionalism, flexibilitate, inovație, munca în echipă în scopul corespunderii celor mai înalte standarde de management corporativ. Banca continuă să surprindă clienții cu noi produse și servicii bancare, oferind o experință bancară inovatoare.
Devin-o client Comerțbank, adresează-te la orice subdiviziune a băncii (Call Centru: 14111).
Sporim Valorile!