(VIDEO) FINCOMBANK: ABORDAREA INDIVIDUALĂ SAU BANKING 1:1, DAR #CUALTECUVINTE
În societate există percepția că băncile sunt niște instituții financiare mai detașate, dar ce ai zice dacă bankingul ar fi transpus într-o conversație deschisă şi pe înţeles? Alla Tereșchina, Directoarea Sucursalei nr.1 de la FinComBank, ne prezintă o nouă perspectivă a domeniului bancar într-un episod special al podcast-ului #CuAlteCuvinte, aducând în discuție conceptul de win-win sau Banking 1:1.
Ce înseamnă o abordare personalizată în banking și de ce este atât de importantă atât pentru client, cât și pentru bancă? Fie că este vorba despre o mică întreprindere în dezvoltare sau un gigant industrial, fiecare client business vrea să fie tratat într-un mod unic, care să îi ofere siguranță și încredere.
Descoperă cum Bankingul 1:1 simplifică relația ta cu banca într-un mod personalizat, dar #CuAlteCuvinte. În acest episod vom explora cum se aplică această abordare în activitatea zilnică. De la agricultură la sectorul serviciilor, de la import-export la prestatorii de servicii, discutăm despre importanța unei comunicări deschise și în timp util.
FinComBank dezvoltă o strategie personalizată în relația cu clienții săi, bazată pe satisfacerea necesităților businessului. Banca își cunoaște clienții și le oferă soluții financiare adaptate nevoilor specifice ale fiecărui domeniu economic.
În urma dialogului din podcast, poți afla care este abordarea personalizată pe care o oferă FinComBank companiilor, cum aceasta se pliază pe nevoile și obiectivele acestora și, totodată, vin în concordanță cu serviciile bancare care se potrivesc cel mai bine. De la creditele de tip Overdraft, considerate a fi „portofelul de rezervă” pentru cheltuielile curente ale unei companii, până la Creditele Investiționale menite să sprijine extinderea și dezvoltarea afacerii.
De asemenea, podcast-ul ne îndeamnă să reflectăm asupra criteriilor pe care le avem în vedere atunci când alegem o bancă, deoarece sunt o serie de caracteristici importante pentru evoluția și succesul afacerii pe care o deții. Recomandăm clienților să ia în considerare criterii precum reputația băncii, indicatorii cantitativi ai acesteia, cu ce bănci corespondente lucrează și de cât timp, precum și ce soluțiile financiare oferă afacerile lor.
Bankingul 1:1 nu este doar un concept, ci o realitate care poate transforma modul în care gestionăm finanțele afacerii noastre. Pentru a afla mai multe despre acest subiect, nu ratați noul episod al podcast-ului #CuAlteCuvinte!
FinComBank – alături de fiecare client!