CAMPANIA DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ A BĂNCII NAȚIONALE: „CE FACEM CU ECONOMIILE: ECONOMISIM, CHELTUIM SAU INVESTIM?”
„Ce facem cu economiile noastre: economisim, cheltuim sau investim?”. După cum a comunicat serviciul de presă al Băncii Naționale a Moldovei (BNM) agenției INFOTAG, aceasta este denumirea următorului subiect din materialele publicate vineri de BNM pe resursele sale în cadrul Campaniei naționale de educație financiară.
Autoritatea de reglementare, împreună cu Centrul Expert-Grup, distribuie o gamă largă de materiale informative practice pe diverse teme din domeniul financiar, destinate consumatorilor de toate vârstele. Campania a fost susținută de USAID în cadrul proiectului MISRA.
Materialele BNM oferă publicului explicații și îndrumări accesibile despre cum să aleagă cele mai bune produse de economisire sau creditare pentru a evita riscul de supraîndatorare și oferă opțiuni pentru investirea profitabilă a resurselor libere.
„Campania Națională de Educație Financiară este concepută pentru a veni în sprijinul cetățenilor cu informații utile care îi vor ajuta să navigheze în mediul financiar și să asigure luarea deciziilor orientate spre bunăstarea individuală și socială”, se arată într-un comunicat al BNM.